Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

23

Tak už je mi 23. Ve středu jsem měla narozeniny, které jsem už ale minulý víkend oslavila doma u našich.



Dostala jsem nový stativ na foťák nebo taky třeba druhý díl knihy Filmová magie (ze světa H. Pottera) růže a bublifuk! :). Ale hlavně jsem dostala krásnou rodinnou oslavu! Co si pamatuju, vždycky jsem narozeniny slavila hlavně doma. Jsem člověk, co nemá rád velkou kupu lidí nebo nějaké velké párty, cítila bych se nesvá. Mám ráda přesně tohle, co mi každý rok naši nachystají a užívám si to. :) Tento rok byli účastníky právě oni, brácha, přítel, dědeček, jeden kamarád nás všech plus Berna a pár koček. :)) Už noc před oslavou mi pod okny svítila světýlka, druhý den ráno přibyla kočičí girlanda a nechyběl ani dort. Brácha si dal dokonce košili! :D Taky mi s přítelem krásně "tančili" na hitovky z devadesátek nebo jsem si s ním zazpívala Aqua baby girl. :D 


Nemůžu uvěřit, že jsem vlastně už dlouho dospělá, ale pořád mám na oslavě tyhle věci, jako bych slavila narozeniny první. :D :) Je to ale strašně hezké a já tuhle malou, milou ozdobenou atmosféru miluju. :) Moc jsem si to užila a všem straaaašně moc ještě jednou děkuju!


Ve středu jsem ještě donesla něco dobrého do práce a dostala jsem krásnou sadu laků na nehty, protože se o mně ví, že jich mám doma milion a chci další milion. :))) No a bylo po slavení, zase jsem o rok starší. Tenhle rok se mi ale právě v období kolem narozenin děje asi docela zásadní změna v životě (nebo pro ostatní možná ne, ale já to tak beru), tak to možná pro mě bude úplně jiný další rok, než posledních pár let. Jen to musí vyjít, no. :)

Konec týdne byl náročný a venku je dneska tak zataženo, že je to akorát tak na knížku v posteli, takže dnes budu hlavně odpočívat, možná vyrazíme akorát na menší procházku. Zítra bych si chtěla ještě víc odpočinout a zajet si na nějaké wellness, tak uvidíme, jak to vyjde. :)

Mějte krásný víkend a pište do komentářů, jak slavíte nebo neslavíte narozeniny vy. ;)


2 komentáře:

  1. Jé, to je krásný dort :) narozeniny slavím podobně jako ty, velké shluky lidí moc nevyhledávám a když už ano, musí to být parta dobrých lidí a rozhodně to není nijak často. Tak tedy všechno nejlepší :) a líbí se mi ten bublifuk, dodává to tomu takovou hezkou atmosféru :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
  2. dodatočne prajem len to najlepšie k narodeninám! :).
    tiež mám 23, je to kúzelný vek, oslávila som ho však iba s priateľom... v poslednej dobe nie je veľmi čas oslavovať, nakoľko nebývam doma tak často... :D.

    KEJMY | GIVEAWAY .

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)