Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Začínající léto

Hezké pondělí!
Aspoň u nás teda docela hezké je, počasí se konečně po propršeném víkendu umoudřilo. Ve středu nám oficiálně začíná léto, tak už bylo na čase. :) I když teda pár letních dnů už jsme zažili, to je pravda.

Poslední dva týdny jsem byla docela ve shonu. První nám skoro týden nefungovaly v práci počítače, takže jsme museli vše dohánět až po několika dnech, když nám to ajťák konečně spravil. No a pak kolegyně odjela na dovolenou a všechno jsem musela zvládat sama i za ni, což je vždycky fakt peklo. :D Už se vážně těším na svoji dovolenou! ^^ Letíme tento rok opět do Bulharska a už se fakt těším, až sebou plácnu na pláž nebo k bazénu, potom projdu městečka, možná se podívám i někam do přírody na výlet a tak. :) 

Kam vyrážíte na dovolenou vy? 

Já se snažím užívat si krásné počasí i přes pracovní týden. Třeba předminulý čtvrtek jsem byla zase venčit zdarma. Vyrazila jsem s Alfonsem, který se mnou šel už po druhé. Byli jsme venku snad přes 3 hodiny, prošli jsme jak les, tak i kousek města a bylo to super odpoledne. Při zpáteční cestě jsem dokonce ještě potkala ježka a tři kočky, z nichž jedna jen co mě viděla, utíkala ke mě, aby se mohla pomazlit. :D Měla obojek a vypadala dost udržovaně, takže to byl asi nějaký domácí vymazlenec. :) No, holt zvířátka mám ráda a ony to asi všechny vědí. :D 




Mám taky hroznou radost z naší zahrádky, protože začala dávat jahody. Jsou strašně nádherné a je jich hrozně moc, což je super, protože je to moje nejoblíbenější ovoce! ^^ Dokonce se nám povedla jedna srdíčková! Jahody už musí být docela mnoholeté, protože je tu před námi měla majitelka domu, která se pak odstěhovala řekla nám, ať si je klidně necháme a přesadíme na kousek zahrádky pod našimi okny a my tak udělali a určitě nelitujeme! 


Minulý víkend jsme byli u našich. Zašla jsem i s přítelem za dědou, protože babička je teď bohužel často v nemocnici, a tentokrát tomu bylo taky tak, takže bývá doma děda sám (i když vlastně skoro ne, protože za ním chodí pořád někdo z rodiny). Vzali jsme i Bernu, která se pořádně vyrochnila v potoce. Tentokrát byla dokonce tak laskavá a po koupání se v ničem nevyválela, takže jsme došli poměrně čistí. :D Zpátky jsme tak tak unikli dešťové přeháňce. Ta vytvořila vzadu za kopci nádhernou dvojitou duhu. Ta jedna byla tak výrazná, že na konci určitě musel být poklad!!! :)




Tento víkend jsme jeli k našim znovu. Skoro celou dobu pršelo, takže venku jsem byla akorát, když jsem jela navštívit babičku, a pak při sbírání bezu na bezový sirup, který hodlám vyrábět (už se mi to od včerejška luhuje ^^).

I když ale poslední dobou sem tam zaprší, už cítím takový ten klasický začátek léta. Ještě není horko pořád, střídá se to, ale už se na mě smějí třeba ty jahody nebo právě bez, ráno se dá venku jít bez svetru, sluníčko hřeje, déšť není studený, prostě krása. :) 

Aspoň jsem si ale při deštivém počasí doma odpočinula. Berna odpočívala v obýváku se mnou, vyhlížela léto a užívala si, že se s ní vydržím mazlit klidně dvě hodiny. :)) Pak brácha zapnul xBox, kde jsem hodně přes víkend hrála tu nejroztomilejší hru na světě!! :D Jmenuje se Unravel a je prostě úžasná a snová! :) 


Co podnikáte poslední dobou vy? :) 


12 komentářů:

  1. Já teď nejvíc chodím na brigády, ale taky se snažím užívat pěknýho počasí. Dneska jsem byla zrovna darovat krev :) Venčení zadarmo je dobrej nápad, pejsci to hodně ocení. Jak jsem četla článek, tak jsme na tom podobně, babička je ted taky v nemocnici, samozřejmě návštevy časté a děda sám, na což není moc zvyklej. Snad to bude brzo všude ok :)Jahůdky miluju, na srdíčková je božská :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď teprv vypadla z učení a začínají mi prázdniny, takže přemýšlím co vůbec dělat :D My jedeme na dovolenou do Říma a pak na Lipno a na Moravu, ale taky bych se jela plácnout k moři :) ta srdíčková jahoda je roztomilá :D

    OdpovědětVymazat
  3. V neděli jedu do Jeseníků fotit a chodit po horách a po zajímavých místech, však už se nemůžu dočkat :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilost jedne jahudky🍓! Kazdopadne my na docolenou jedeme po cechach, ale zatim jsme nebyla schopna noc zamluvit tak se bojim abychom nespali pod sirakem:))).
    Mej se krasne
    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ono by to třeba na pár dnů vůbec nevadilo. :D Jinak my ještě před dovčou v Bulharsku plánujeme jet na víkend na Jižní Moravu. Chcem pobýt v Mikulově, pak jednu noc přespat v autě a druhý den se přesouváme k sestřenici, která bydlí poblíž a tu budem trávit u ní. :) Nemusíme tak řešit nějaké hotely a tak, na tak krátkou dobu mi to přijde i zbytečné. :) Ale zas třeba týden nevím jestli bych vydržela bez klasické sprchy. :D

      Vymazat
  5. Unravel jsem si stáhnul demo na Playstationu. V té době byla hra v nějaké akci tak jsem si říkal, že si zahraju a případně zakoupím komplet hru. Ale musím říct, že to nebylo úplně pro mě. Asi taky musí mít člověk na tenhle typ hry vyloženě náladu. Jinak ten nápad a atmosféra je super.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek, líbí se mi tvá radost z maličkostí.:)

    Já jsem si teď užívala každičký den s kamarády, s přítelem, s rodinou, protože zítra odjíždím na brigádu do Šiklova Mlýna, do Westernového městečka.

    Vee

    YourVee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Na dovču zůstaneme nakonec v Lisabonu, i když jsme měli letět na Azory a bohužel to nevyšlo :/ Tak jsme alespon nakoupili lístky na pořádné koncerty a festivaly :)
    Krásné fotky a žvířátka :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  8. Jak ses dostala k venčení zdarma? To by mě bavilo taky.
    Ta srdíčková jahoda je nádherná, my měli zase kytičkovou :) ♥
    V poslední době jsem se spíš jen tak válela, navštívila svého bratra, jeho manželku a hlavně jejich (čerstvé) miminko ♥
    Příští týden bude ale hektický, a tak si ještě užívám pohody :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že není nijak těžké se k tomu dostat. :) Já nabádla venčení zdarma v různých skupinách na facebooku, pak mi kamarádka pujčila své dva mazlíky, teď jsem se o tom zmínila i v práci a kolegyně mi hned říkala, že klidně mám někdy přijet i k nim a pujčí mi svoji fenku. A jinak se mi prostě už i na tom facebooku ozývají úplně cizí lidi a domlouváme se tam. :) Samozřejmě se musím zaručit, že mám s pejskama nějaké zkušenosti a oni mi musí věřit, také venčím jen pejsky, kteří jsou zvladatelné a neberu ven třeba hárající fenky nebo nějaké útekáře. Takhle už jsem tedy pár pejsků venčila a těm, kteří mě ještě neznají už můžu předat kontakty na ty, kteří už mě znají a případně o mě můžou předat to, že jsem spolehlivá. Teda doufám. :D Ale zatím byla všechna venčení v klidu. :)

      Vymazat
  9. My jsme letos v létě skoro nikde nebyli. Máme malé miminko, takže jsem ho nechtěla nikde vozit a sama jsem ráda za odpočinek. Koupili jsme si klimatizaci ze Vzdušínu a trávili jsme dny na zahradě u bazénu nebo doma ve vychlazeném obýváku :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)