Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Hodně nábytku, výlet po zamrzlém lese, Brno, brácha a Čoko fest Zlín

Zdravím Vás
Dneska má článek totálně dlouhý nadpis, ale tohle všechno vám chci popsat a tak jsem to tam prostě nějak vecpat chtěla! :) Taky je to zapříčiněno tím, že jsem vlastně od začátku ledna sem na blog nic nenapsala, a tak se toho stihlo udát fakt hodně - proto článek raději rozděluju na pár menších částí. :) Navíc mám pro vás takovou mini recenzi Čoko Festu, k tomu se dostanu ke konci.

NÁBYTEK
Začnu asi tím nejdůležitějším a taky tím, co mi sežralo nejvíc času, i když to teda stáhlo za to. Rozhodli jsme se s přítelem, že trochu dáme do třpytu náš obývák a tak jsme něco našetřili a vyměnili vlastně tak 90% nábytku v něm. Bydlíme tu spolu něco málo přes 3 roky a většinu našeho nábytku tvořilo buď to, co tu již majitelé měli a nebo starší podarované kousky od rodiny. Minulý rok se nám povedlo pořídit novou postel a teď se konečně z novoty těší i obývák. :D No a protože nám v obýváku tímto přibyly nějaké úložné prostory, tak jsem mohla zrušit jednu provizorní skříňku v ložnici a tam si konečně splnit jeden z mých menších snů - kosmetický koutek. Už jsem ho chtěla straaašně dlouho, ale nikdy na něj nebyl prostor. Ale teď jsem se konečně dočkala! ^^

No, jak jste si tedy asi dali dohromady, tímto nás čekalo veliké a převeliké skládání, přenášení věcí a uklízení. Trvalo to asi týden, protože k nám nábytek přicházel na třikrát, ale je hotovo a my už akorát sedíme a máme z toho radost! :D Jen tedy ještě čekáme na konferenční stolek, protože se u nás po delší době objevil brácha a ten původní nám jaksi nechtěně minulou sobotu rozbil, achjo. :D Naštěstí ten už jsme měli dýl a stejně jsme chtěli pořizovat o něco větší, tak se to akorát uspíšilo. :)




ZIMNÍ VÝŠLAP, SRNEČKY A VŠUDE HODNĚ SNĚHU
Mez skládáním jedné části nábytku a druhé jsme si udělali menší výšlap ze Zlína do Jaroslavic za Katty. Šli jsme asi dvě hodiny krásným zamrzlým lesem a bylo to kouzelné! Sice jsme asi v polovině cesty sešli ze stezky, ale aspoň jsme narazili na ještě kouzelnější výhledy a dokonce potkali pár srnek. :). No a nakonec jsme se šťastně za Katty dostali, i když jen díky kompasu v mobilu. :D




Sněhu bylo hodně. A pak ještě nasněžilo! V zimě se mi vstává fakt těžko. Můžu klidně ležet v teplé posteli, ale moje tělo cítí, že tam venku je zas mráz a že zase napadl sníh a už to jede, nejraději by zůstalo zachumlané. Fakt závidím naším osmyškám, že se celý den tulí v hamaku. Ale do práce se holt musí a tak každé ráno vyrážím na půlhodinovou procházku zasněženým Zlínem. Když ale člověk překoná prvotní šok ze zimy, pak je to už zas spíš příjemné, takže se nakonec stejně vždycky na tu cestu do práce těším. :) 





BRNO A NÁVŠTĚVA BRÁŠKY
Teď už se dostávám malinko blíž k přítomnosti. Minulý víkend, jak už jsem zmiňovala, k nám přijel můj bráška, protože jsme jeli na menší výlet do Brna (hlavně teda taky ještě kvůli nějakému nábytku) a chtěli jsme ho vzít sebou. V pátek jsme ještě skočili obhlídnout novou kavárnu Retro tu ve Zlíně, kde se nám fakt dost líbilo! Pak jsem bráchu s přítelem poslala do kina a sama si šla lenošit domů ke knížce. :) No a druhý den už jsme mířili do Brna. Bylo to fajn, protože jsme pak zašli ještě do Elektrikária na VUT, kde jsme se docela dlouho vyhráli. Pokud máte v Brně chvíli času a nevíte co s ním, tak si tam určo zaskočte. Je to malinké, ale zábavy je tam spousta a vstup je zdarma. :) Po Brně, v sobotu večer, jsme koukali na film, hráli nějaké hry a pak hluboko v noci se stal ten rozbitý stůl, což tu raději ani nebudu popisovat. :D Ale byl to moc hezky strávený čas. V neděli přijeli ještě na krátkou návštěvu naši, aby mrkli na nový obývák a pak všichni i s bráchou odjeli a my už jen odpočívali. Včetně našich myšek. :D




ČOKO FEST ZLÍN
Tak jsem se dostala až ke včerejšímu dni. A to je asi to nejdůležitější, o čem teď chci psát - Čoko fest ve Zlíně. Tento týden jsem postřehla nějaké plakáty a různá lákadla na tuhle akci. Vypadalo to docela špičkově, vstup byl jen 50 korun a my zrovna neměli v sobotu co dělat, takže to bylo jasné. Nadšeně jsem v pátek koupila lístky no a včera jsme vyrazili. A pro mě teda velké zklamání! 

Akce se konala ve sportovní hale Novesta. Už to byla podle mě docela chyba. Místo bylo pro takovou akci teda dost malé a organizátoři se navíc vůbec nesnažili halu trochu vyzdobit či upravit, aby ladila s tím, co se v ní vlastně pořádá. Taky mě hned po vstupu dost zarazilo to, že nebylo vůbec kam si odložit bundy. Takže jsme si museli celou dobu bundy tahat sebou v ruce. Tím pádem jsem toho ani moc nenafotila, protože to bylo malinko nemyslitelné. Chápu, že v takových halách šatny nebývají, ale pokud jako divák sedíte, tak je vám to fuk. Za to na takovéto akci by nebyla vůbec škoda, kdyby se aspoň malá improvizovaná šatna zřídila, dalo by se místo jedné nebo dvěma brigádnicím a ty by bundy hlídaly.

Byli jsme na akci poměrně brzo, asi kolem 3 hodiny odpoledne. Přesto se nám u dvou stánku stalo, že jsme vystáli dlouhou řadu a pak nám bylo sděleno, že to, co bychom rádi už došlo. Toto není sice tak úplně problém organizátorů, ale taky to nepotěší. 

Dalším velkým mínus bylo to, že akce neměla absolutně žádné podium. Moc hezky tam vystupovaly různé tanečnice, ale bohužel na ně viděli akorát tak lidi v první řadě, protože tančili na zemi na stejné úrovni, kde diváci stáli. Nevěřila bych, že je v dnešní době podium tak velký problém. To samé s kuchyňkou, ve které kuchař připravoval různé dobroty z čokolády. Nebyla šance cokoliv zahlédnout. Vlastně jsme viděli dobře jen jednou, když jsme stáli zrovna v nějaké řadě ke stánku.



Moderátor to bohužel taky moc nezachránil, jakákoliv profesionalita chyběla. Znám hodně lidí kteří v životě nemoderovali a stejně by to zvládli lépe. 

Navíc myslím, že tribuny jsou sice fajn, ale nic nenahradí pár stolků s židlemi, kde by si lidé mohli čokoládové dobroty sníst. Docela mě štvalo, že kolemě mě všichni za chůze jedli a mlasklali mi do ucha, protože na tribuny se jim nechtělo. 

Je mi fakt velice líto, že tu akci musím až tak kritizovat, ale bohužel nemám moc věcí, které by se mi tam líbily. Pěkný byl program, ale nemohli jsme si ho užít, protože jsme ho zahlédli jen sem tam. Čokoláda byla výborná a pralinky překrásné, i když se nám podařilo si je koupity jen u jednoho stánku a ještě jsme museli vybírat rychle, protože se za nás tlačilo spoustu dalších lidí. Jinak ale asi nemám co víc říct. Ale vlastně se tomu všemu ani nedivím, za tak malé vstupné nešlo čekat nic velkolepého (i když plakáty vypadaly, jako by se jednalo o něco fakt luxusního). Já osobně bych si ale raději za vstup na podobnou akci připlatila, kdyby se vychytaly tyhle chyby.

DODATEK: Tak jsem se přesvědčila, že tuto akci opravdu neorganizovali žádní profíci, protože po tom, co jsem jim napsala slušnou a konstruktivní kritiku na událost facebooku, můj komentář byl smazán. Tak se stalo i u dalšího komentáře někoho jiného, kdo si dovolil vyjádřit nespokojenost s akcí. To mi přijde docela směšné. Měla jsem za to, že si organizátoři třeba vezmou něco pro příště a zkusí akci vylepšit, ale místo toho slušnou kritiku raději mažou. Později vypnuli možnost přidávat komentáře úplně. Tímto to u mě kleslo ještě níže.

No, naštěstí nejsem člověk, co by si z toho něco dělal, takže to nebru nijak tragicky. Ale chtěla jsem k tomu předat své pocity pro ty, kteří se třeba na akci Čoko fest chystají a neví, co od toho čekat. Na druhou stranu si to asi každý musí ohodnotit sám, proto vás od návštěvy nechci nijak odrazovat. Já už si to ale příště zřejmě odpustím. :) 

..............................................................................................................................................................

To by bylo asi dnes vše, co jsem chtěla říct. :) A slibuju, že další článek už bude s menší časovou prodlevou. Nábytek je totiž doskládaný a tak mi už nic nežere tolik času! :D Snad jen čtení. :) Čtu teď fakt hodně a těší mě to! To mi ještě připomíná, že mám konečně rozepsanou tu první knižní recenzi. Zatím jsem si udělala úvod a pak to dost dlouho stálo, protože byly jiné věci na práci, ale chci si k tomu zase sednout a snad to dopíšu. :) 

Tak se mějte hezky a pokud jste byli na nějaké podobné akci, podělte se s zážitky! Taky by mě zajímalo, jak třeba probíhaji Čoko festy v jiných městech, byli jste někdo na nějakém? :)




8 komentářů:

  1. Tak to je docela škoda s Čoko festem, čekala bych, že to bude promakanější akce. Já si matně pamatuju na něco jako Čoko fest v Olomouci v Šantovce, ale stejná akce to asi nebyla. Čokoláda super, ale bylo to tak různě poskládané, moc to na mě nezapůsobilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně a pravdivě napsaný článek o Čokofestu. Protože mám ve Zlíně kamarádku, zlákalo mě spojit čokofest s návštěvou. Šli jsme tam chvíli po poledni a u některých stánků byla menší tlačenka. Ale šok byl vidět při odchodu frontu lidí čekajících na vstup až k cestě. Vstup přess schodiště a tribuny byl taky šílený. Velice mě zklamalo ovoce s čokoládou a vaflové tyčinky nazvané Churros, protože o čokoládě zde nemohla být řeč. Jednalo se spíše o kakao rozmíchané s cukrem ve vodě. Pod malováním čokoládou bych si představila něco alá malování na perníky. Tady se malovalo štětcem na papír opět troškou kakaa ve vodě. Čekala jsem zde opravdu mistry čokolatéry, kteří ukážou opravdové čokoládové mistrovství ve tvoření a zdobení, výrobu pralinek, přetékající fontány. A to i za cenu vyššího vstupného. Pro mě to nebyl Čokofestival, ale čokotrh

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Čokofest je tedy zklamání :( Mohla to být super akce, ty pralinky a čokoládičky vypadají mega dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je škoda, že jsi nenafotila a neukázala jak po redesignu vypadá váš obývák, docela by mě to zajímalo jaký nábytek jste vybrali, jestli moderní či starožitný či nějakou extravaganci, ale nevadí, určitě jste vybírali něco ze stylu Ikea nebo Sconto podle toho, jak si psala, že jste to skládali 3 dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zas si musím něco nechat pro sebe. ;) Ale jinak odhaduješ správně, kde jsme nakupovali. Máme byt pronajatý a do budoucna plánujeme spíš kupovat třeba nějaký domeček, takže do bytu neivestujeme s výhledem do daleké budoucnosti, má to spíš sloužit těch několik let, než pujdeme do vlastního kde zas budou třeba jiné prostory a bude se tam hodit jiný nábytek. :) Teď nám tedy stačí, že to dobře vypadá a dobře se to skládá. :D

      Vymazat
  5. Čokofest byl i u nás v Jihlavě, nebo něco podobného. Bylo to super ale více se mi líbil v Pelhřimově, kde toho měli daleko více. U nás se tohle konalo někdy v září nebo v říjnu kdy toho člověk nemá oblečeného tunu, takže si už nepamatuji jestli byla někde šatna. Mě vadí vždycky jediné, hromady lidí, jenomže tomu se člověk neubrání. určitě nafoť nějaký nábytek a jak máte zařízený byt, to by mohla být inspirace a nebo zvědavost jak to u vás vypadá :-) Zimní procházky mám ráda ale už chci, aby zima skončila.

    OdpovědětVymazat
  6. To zařizování bytu vám nepokrytě závidím! Fakt se těším, až se jednou někde usadíme, já budu projíždět milion inspirací na pinterestu a zařizovat a zařizovat. Sice nevím, kde na to vezmu, ale to už je nepodstatný detail:D A kosmetický koutek vypadá suprově!:)

    I když mám radši léto, tak mi chybí ta typická zima, kde jsou všude metrový závěje a krásně do toho svítí sluníčko. To bych brala hned!:) Doufám, že až přijedeme v zimě domů, že nám taky nasněží:)

    Z toho čoko festivalu bych byla taky zklamaná. Většinou, co se týče jídla, tak mám velká očekávání:D

    OdpovědětVymazat
  7. My teď před pár dny zařizovali nový byt, takže to s tím nábytkem moc dobře znám. :) Potřebovali jsem spoustu nových věcí - jídelní i konferenční stůl, nějaké skříňky, komodu a tak. Nejhorší teda asi bylo to skládání. Když teď nějakou dobu neuvidím žádný obrázkový návod jak složit skířňku, tak budu opravdu spokojená. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)