Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

KRYŠTOF Club Tour Zlín 2016 a další radosti víkendu

V článku najdete tip na akci - KLUBOVÝ KONCERT SKUPINY KRYŠTOF

Ahooj, 
tak jsem si konečně přetřídila fotky z pátečního koncertu. ^^ Fotilo se mi dobře, protože ve Zlíně je to fakt klubík a tak jsme byli blízko k pódiu, i když jsme nestáli úplně v první řadě. No a pak jak je u Richarda zvykem doplaval i úplně na druhou stranu a chvíli si zazpíval tam, takže to bylo úplně supr. :D Jo ale lidi - fakt je nutnost, aby jste si někdo brali na koncert selfie tyč a polovinu koncertu ji měli vystrčenou nad sebou? To mě dost pobavilo. :D




Moooc jsme si to všichni užili a já konečně ulovila i autogramy. Jakože je normálně od nikho nelovím, ale od Kryštofů jsem je mít chtěla. :) Krátce jsem se s nima konečně i setkala a byli všichni hrozně milé. :) Dokonce měl Richard smysl pro humor i když nás brácha fotil hrozně dlouho, pořád se smál. :D Achjo, nakonec ta společná fotka vyšla naprosto příšerně, protože jsem pitomá a nedošlo mi, že když nastavím foťák při čekání, tak pak může být o kousek dál úplně jiné světlo. Samozřejmě bylo a bráchovi to tam tak hodilo dlouhý čas a je z toho co je. Hlavně že zrcadlovka, že jo. :D Navíc se neumim asi koukat do objektivu nebo nevím. No prostě to je tak, když vám na něčem záleží, je to katastrofa. :D Měla jsem pro brášku nechat automat. Ale i tak jsem za tu fotku ráda. :)










Jsem fakt ráda, že jsem kromě s přítelem šla na koncert i s bráchou, viděl Kryštofy poprvé a byl nadšený, takže jsem udělala radost nejen sobě. :) 

V sobotu jsme si ještě chtěli trochu užít volna, tak jsme se šli mrknout po nákupáku. Našla jsem tam perfektní brýle pro mě a už jsou moje, ha! :D Navíc bylo ten den fakt nádherné počasí. Bylo docela teplo a krásně svítilo sluníčko. :) Dokonce jsem si pak natrhala před domem sněženky. Pořád je už tak měsíc všude hledám a nakonec zjistím, že je mám pod okny, schované za keříkem. :)




Odpoledne jsme zašli do kina a večer už jen odpočívali doma a sem tam si hráli Černé a taky Bílé historky (jestli to neznáte, určitě na to mrkněte, fakt super hra ^^).

Dneska už bráška odjel a hezké počasí asi taky, protože je zase uuuukrutná kosa! (No dobře, možná není tak ukrutná, ale já už chci to jaro!). Tak doufám, že nejpozději do dalšího víkendu se to zase vylepší. :) Mám na Velikonoce dvoje focení tří slečen a docela by se to hezké počasí hodilo. Tak uvidíme. :) Jak je u vás? A copak jste podnikali o víkendu?

2 komentáře:

  1. Taky se mi něco podobného přihodilo, když jsem toužil po fotce někoho, kterého jsem už neměl možnost znovu vidět... nechal jsem doma baterii. Asi mi to nebylo souzeno.

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, koncert musel být super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)